Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

“ Στη φωλίτσα της γιαγιάς”…

Πριν από λίγο καιρό μια φίλη μου ζήτησε να ετοιμάσω ένα δωράκι για τη δασκάλα της κόρης της στον παιδικό σταθμό που πήγαινε από μικράκι… μια και η μικρή μας Ι. μεγάλωσε και έπρεπε πια να φύγει από τη “ Φωλίτσα της γιαγιάς” Βούλας. Έτσι λοιπόν…όταν πήρα τις φωτογραφίες στα χέρια μου ξεχώρισα αυτές τις 2 και βρήκα  αμέσως πως θα τις δουλέψω… Κορνιζούλες σφραγισμένες, μανιταράκια από scraps… ( ναι ναι συνεχίζω την πρόκληση που έβαλα στον εαυτό μου…)  λουλουδάκια , σφραγίδες , πεταλούδες , washi tape και ιδού το αποτέλεσμα!
DSC_0356 (2)b
και μερικές λεπτομέρειες…DSC_0357 (2)b
Ελπίζω να φαίνεται το sketch της Χρύσας από το scrap-crafts Sketch _2
όπου για πρώτη φορά παίρνω μέρος σε πρόκλησή  της !! Είπαμε τα L.O. δεν τα θεωρώ και το φόρτε μου…αλλά και τα δωράκια aπό τη Λένα του Enjoy Scrapping…ήταν σκέτη λιχουδιά!! Αυτά για απόψε… Φιλιά!!

4 σχόλια:

  1. τέλεια τα μανιταράκια, τέλειες και οι σφραγίδες στο πλάι της σελίδας σου! καλή επιτυχία Ράνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορεί εσύ να λες πως δεν είναι το φόρτε σου τα LOs, εδώ πάντως δε φαινεται κάτι τέτοιο!! Πολύ όμορφη δημιουργία με ώραια χρώματα και γλυκές λεπτομέρειες! Σ'ευχαριστούμε που παίρνεις μέρος στην πρόκληση Scrap And Grab, καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα συμφωνησω μια χαρα το εχεις και με τις συνθεσεις!!..πολυ ομορφα τα χρωματα και τα διακοσμητικα..ασε που με εβαλες και εμενα στο τρυπακι να χρησιμοποιω τα scraps μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο φιλενάδα!Πολύ όμορφη σύνθεση!
    Το 'χεις,το 'χεις λέμε!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας με κάνουν να γίνομαι καλύτερη!